Известие

Collapse
No announcement yet.

Сменям, сменям, а проблема си остава ...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ходих при Галин зад Киров бош,за него мпх равоти.
    ALFA ROMEO 156 1.8 16V TS 98г.

    Comment


    • #17
      Колеги пишете във Варна каде да се отиде на диагностика
      ALFA ROMEO 156 1.8 16V TS 98г.

      Comment


      • #18
        На мене Галин в Бош ми адаптира МПХ след смяна на дебитомера /оригинален!/ и оборотите се стабилизираха най- накрая. Другите неща също съм ги сменил като колегата. Вариант е да ти смуче въздух от някой пукнат маркуч по хода на входящия въздух към всмукателните колектори и то след дебитомера. Или TPS- a нещо да се прецаква. И не на последно място- лошо зацепен ангренажен ремък! Друго, за което се сещам е: увличане на мотора от диска на съединителя, щом го прави само в движение.
        Alfa Romeo 145 1.3 boxer-ex,146 1.4 16V-ex,156 1.8TS- ex, RAV4- ex, ML270 CDI-ex 159 3.2 V6 Q4 ex,ML270 CDI-ex, Infiniti ex 30 ex. Alfa Romeo Stelvio First edition.

        Comment


        • #19
          И аз ходих при Галин и на мен ми адаптира мпх, малко по добре е,но не е както трябва пак клати. За него мпх работи.
          ALFA ROMEO 156 1.8 16V TS 98г.

          Comment


          • #20
            изключвам си оскрост на 1200 оборота и притриса съвсем леко...., като ги пусна от виски обороти и тресе.Странно защо обаче като изчистя клапата и сиичко е супер и за 2-3 дни пак е преебава!
            Алфа Ромео 156 1,8TS/ГИ EasyGas

            Comment


            • #21
              E дано ви помогне това.
              Моята е 155 2.0 16в. 1996г.
              Почти същия проблем,даже понякога не пали без да съм подал малко газ.При движение с по-ниски обороти(1300 - 2200)с постоянна газ,се осещаше придърпване на моменти.Всичко изброено от вас го тествах и аз(няма нужда да сменявате напосоки-на диагностика си показва ако има някакъв проблем).Диагностиката става с доста стара и евтина програма - ВИЗА.
              След няколко дневно чудене се оказа клапана за рециркулация на отработените газове(ЕГР - а).Днес след обяд го установих - запуших му вакума и ЧУДО - всичко заспа.

              П.П.Лошото е ,че диагностиката на го хваща - явно проблема е в самия клапан,щото като извада буксата от електромагнита дето го упавлява си дава грешка.
              Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
              Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от Ilko Ivanov
                E дано ви помогне това.
                Моята е 155 2.0 16в. 1996г.
                Почти същия проблем,даже понякога не пали без да съм подал малко газ.При движение с по-ниски обороти(1300 - 2200)с постоянна газ,се осещаше придърпване на моменти.Всичко изброено от вас го тествах и аз(няма нужда да сменявате напосоки-на диагностика си показва ако има някакъв проблем).Диагностиката става с доста стара и евтина програма - ВИЗА.
                След няколко дневно чудене се оказа клапана за рециркулация на отработените газове(ЕГР - а).Днес след обяд го установих - запуших му вакума и ЧУДО - всичко заспа.

                П.П.Лошото е ,че диагностиката на го хваща - явно проблема е в самия клапан,щото като извада буксата от електромагнита дето го упавлява си дава грешка.
                Бензиновите 156 нямат ЕГР продължаваме с търсенето.
                156 1,8 ТS 99
                Nissan Murano 2005

                Comment


                • #23
                  Re: сменям а проблема си остава

                  Първоначално публикувано от mariyan_mva
                  От както имам Алфа вече 5 месеца, проблема ми само един играят ми оборотите на празен ход от 400 до 1600 само в движение като освободя от скорост по някой пат и гасни,а като спра ги стабилизира на 840.Алфата е 156 1,8 98г смених, дебитомер,ламбда сонда,дросела е изчистен от нагар,карам я с 98 или 100 октановия бензин,но проблема не се решава ако някои има идея за нешто нека сподели. Ходил сам на диагностика моторчето на празен ход работи идея нямам.
                  Направи ли диганостика в добър сервиз?След смяната на изброените от теб.
                  Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
                  Нагоре по стълбата, която води надолу
                  sigpic

                  Comment


                  • #24
                    колеги от това което сте изписали до момента мога единственно да ви кажа че на всички ви е един и същ проблема,т.е.много бедна смес на ниски обороти,като гледам сте сменявали всичко и пак не се оправя ,това е защото всички сте се вглъбили в най сложните проблеми на инжекциите ви,а пропускате елементарното(което диагностиката не може да го открие )

                    значи отсъждам бедна смес-от какво може да е бедна

                    1-ламбда


                    2-дебитомер



                    3-дюзи



                    4-тпс




                    5-НИСКО НАЛЯГАНЕ НА ДЮЗИТЕ




                    6-КЛАПАН ЗА КАРТЕРНИТЕ ГАЗОВЕ



                    7-УМИРАЩА ПОМПА

                    м-у другото на ТПС-ите ви има уплатнителен пръстен,вижте и него(намира се м-у тпс исмукателният колектор,дросела)

                    давам ви малък жокер,вижте в аутодата,колко трябва да е налягането на дюзите
                    145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

                    Comment


                    • #25
                      значи за различните модели е 2,3-2,7 и 2,8-3,2,това е 1,6 и 1,8/2,0
                      145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

                      Comment


                      • #26
                        Тогава питам колатра ми е направена да роботи с по богати смеси особенно на празен ход но проблема пак го има и то само в движение.
                        156 1,8 ТS 99
                        Nissan Murano 2005

                        Comment


                        • #27
                          да не си прекалил с обогатяването,а о-пръстена на тпс
                          145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

                          Comment


                          • #28
                            а, помпата има ли достатъчен дибит,защото нали знаеш че по време на движение ,по точно на ускорение,дюзите пръскат с увеличено време и ако няма достатъчен дибит помпата да ги захранва пада налягането
                            145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от drigata
                              да не си прекалил с обогатяването,а о-пръстена на тпс
                              Не щото и преди това пак го имаше проблема иначе Бобо ми сменя програмата на ЕКУ-то а този пръстен ще го поръчам ако го има в е-пера и ще го сменя само да не се налага после пак адаптациа на клапата.
                              156 1,8 ТS 99
                              Nissan Murano 2005

                              Comment


                              • #30
                                относно смученето на въздух от нерегламентирано място,ще ви издам един ефикасен метод за проверка


                                палите да работи на място,взимате един какъвто и да е спрей(дезодорант,вд и прочие) и пръскате около смукателният колектор,ако има пропуск ,за момент двигателя ще вдигне обороти,после ще възтанови работата си
                                145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

                                Comment

                                Working...
                                X